måndag 14 september 2009

Plugg och raggsockor



Mysig morgon som skulle fortsätta i plugg, jomenvisst, eller inte. Jag åt upp min frukost och så tänkte jag ta mig en titt på den nya serien som började sändas igår kväll - Komissarien och havet, tji fick jag. Jag som sett fram emot den här serien så länge eftersom böckerna är bra. Dessutom hade ju trailern som tv 4 spelade upp utlovat finfina skådespelare. Sen visade det sig att allt var dubbat eftersom hälften av skådespelarna var tyska. Faen vad besviken jag va....så jag somnade på störten och sov till klockan 8. Där fick jag för min pigghet och pluggplanerande. Kom iaf upp sedan och satte igång med böckerna. Lär nog få sitta stor del av dagen.

Har under pauserna iaf fotat Isa som ligger på sitt favvoställe vid fönstret på sin favvosocka - mammas hemstickade raggsocka. Den har hon släpat upp dit själv och när hon vill ha den i hallen och sitta på släpar hon den dit - hon är inte så dum hon ändå.

Har sedan pratat med morsan i telefon - hon har för övrigt lärt sig att facebooka, roligt!

1 kommentarer:

johanna sa...

Man ska inte tänka så mycket utan gå på magkänslan. Det brukar bli rätt då. Och det viktigaste är att man tror på sig själv och de beslut man tar. Då blir du en fantastisk mamma!!