fredag 11 september 2009

Visst att jag var lite piggare när jag skrev sist, däckade i soffan sen efteråt och inget blev gjort. Men nu är jag faktiskt bättre febern är borta iaf och jag är äntligen hemma. Var ju tvungen att ta mig hem eftersom det var ultraljud på eftermiddagen. Nu såg man att totte har växt och vi fick en någorlunda bra bild på hjärtat. Sen fick vi två bilder till. Men det var lite svårt...han är tydligen ingen linslus sa läkaren.
Sedan åkte vi hem och vilade oss. Jag ville gärna ha lite kramar från robert, hade ju varit borta så länge från honom och dessutom sjuk men Nej då han var tvungen att kolla på skötväskor på internet först....är det inte meningen att det är jag som ska neka till kramar för att jag kollar på bebissaker?!?! Här är det omvänt i vilket fall som helst! (lite roligt =)

0 kommentarer: