onsdag 23 september 2009

Föttera värker...


...som faen. Men, värken tar väl sig sin ände när jag blivit van. Men nu har jag även börjat få ont i ryggen...om det beror på arbetsställning eller graviditet vet jag inte, kanske både och. Nog med klagande!


Morsan hämtade mig idag som vanligt. Åkte förbi ica maxi och lindex på vägen hem och morsan föll för en bebispjamas....okej, jag föll jag med. Lilleman måste ju ha en pjamas när han kommer ut från grottan....ja alltså magen (vad trodde ni?).


Imorgon åker jag iaf hem till mina älsklingar - ska bli gott och krama Robert och gosa med Isafisa.

1 kommentarer:

Ellinore sa...

Åh, så mysigt det var när man vågade sig på att köpa dom första bebiskläderna, med tiden är det inte lika mysigt för plånboken! Hoppas det blir bättre med din yrsel! Kram//Ellinore