onsdag 9 september 2009

Jag är liiite piggare idag - kommer nog vara en sådan där sjukdag som man är lite rastlös men kan ändå inte göra så mycket. Så nu måste böckerna fram så att jag kan ta igen det jag missat. Emil och Sofia har gått till skolan nu så nu är det bara jag och Kira kvar i lägenheten. Hon har intagit min tempurkudde - katter vet verkligen vilket underlag som är bäst att ligga på. Isa brukar nämligen sova på den med.

Ne, böckerna fram, sällskapet på tvn på och nässprayen har jag i högsta hugg!

2 kommentarer:

johanna sa...

Emma Knutsson va? Grattis till bebisen och till bröllopet. Axel är ett underbart fint namn.. Tack för tipset om bordet, det blir nog det. Ha det gott/Johanna

johanna sa...

Jo tack det e upp och ner, men så är det i familjelivet. =)
Bor du kvar i stan eller har du flyttat? Jaså var det lillskorpan som visade dig min blogg, kul! Hon är en aktiv läsare har jag förstått. Så när kommer bebisen då? Februari om jag förstår rätt eller? Det e verkligen speciellt att få barn, jisses alltså. Så vila upp dig medans du kan.. Kram på dig