onsdag 23 september 2009

Praktisk teori - klinik

Ja, jag har praktik just nu och det går riktigt bra. Bättre än vad jag hade förväntat mig! Lär mig mycket och det är ju bra handledare. Fast jag är såååå trött när dagarna tar slut. Jag har inte alls samma energi som förut...kanske inte så konstigt.

På kvällarna värker fötterna så att enda alternativet är att hugga av dem....känns det som, jag är så jäkla trött så jag inte ens orkar prata med Robert i telefon. Jag bara ligger på sängen och blir uppassad av modern min....tur att jag henne!

Det som känns lite jobbigt under operationerna är mina yrselanfall. Antagligen på grund av graviditeten för jag har aldrig haft besvär av det innan i dessa situationer. De stackars undersköterskorna får springa och hämta saft och fixa pallar hit och dit. Men men...det kanske blir bättre....

Imorgon far jag iaf hemåt igen vilket känns skönt. Hinner inte tänka på "hemma" så mycket nu - orkar ju för fanken knappt prata i telefon med "hemma". Men det ska bli gott att få ligga i armarna på Robert efter en uttröttande vecka. Till Roberts förtret så måste jag ju plugga resten av veckan när jag kommer hem...men det är ju så det är.

0 kommentarer: