tisdag 8 september 2009

Inköpt vagn



Nu har Robert köpt en vagn på blocket. En trehjuing fast inte urban jungle utan teutonia spirit. Den var så billig så det var ju bara att slå till för de försvinner så snabbt. Det är en grå vagn med mjuklift. Jag vägrade mjuklift till en början men man kan ju starta med det. Det går ju att köpa begagnade liggdelar för 800 kr om det skulle vara så!

Känns ändå lite konstigt att redan ha köpt en vagn redan eftersom man inte gått så långt än. Har precis gått in i v. 18 nu. Man vet ju inte om något händer. Å andra sidan så såg ju allt bra ut på ultraljudet men det är ju ändå ingen garanti. Jag har haft funderingarna på att ställa undan den på ett ställe så att om det skulle vara så att det är något som inte går bra så behöver man inte aktivt "arkivera" vagnen.

Jag hade idag tänkt mig en hel del plugg mellan feber och snuvevarven men så blev det inte allt. Känner mig lite piggare nu men annars har jag legat deckad hela dagen. Emil kom hem med lite mat förut, gött, och sofia ska laga lite mat nu. Sen ska vi mysa framför tvn och kolla på idol. Emil är och repar inför spelningen imorgon.

0 kommentarer: