söndag 20 september 2009

Mot Trollhättan!



Nu är det inte många timmar kvar tills jag åker hemifrån igen. Känns vemodigt. Nu de närmaste veckorna kommer jag bara vara hemma på fre-sön fm, och jag saknar att inte kunna vara hemma. Det är jobbigt att flänga runt hit och dit, åka tåg och buss hit och dit. Det tar på en. Nu har jag ju inte världens smidigaste kroppshydda heller för att kunna vara smidit med väskor och dyligt...men men, nu ska jag iaf vara hemma hos mamma och pappa. Känns bättre. Men jag kommer sakna Robert likt förbaskat iaf!

Igår passade jag och robert på att fika när vi va på stan. Det blev Garströms och winerbrö och bullar stora som gubbhänder! Jag fick inte i mig hela. Nackdelen med att åka ut sådär är att man inte har tillgång till den kära toaletten jämt. Det har blivit ett fasans spring på den nu det senaste. Jobbigt. Jag kan förstå alla gubbar med prostataproblem....det är fasen i mig inte lätt!

1 kommentarer:

Jullan sa...

Nä det är det verkligen inte och värre blir det...tro mig!;)