fredag 18 september 2009

Vaknar tidigt som vanligt. Behöver igentlige inte gå upp förens nu 05.30 men vaknar ändå innan fem och då är det lika bra att går upp. Sista natten här i göteborg på ett bra tag för på måndag börjar praktiken på NÄL, 4 veckor, och då huserar jag hos mor och far istället.

Idag bär det av en kort sväng till halmstad på två timmar, sedan tillbaka till gbg för att hämta den avlämnade väskan i ngt bagegeskåp och sedan hemåt igen. Känns inte bra att komma hem och bara vara hemma lördag för att sedan åka på söndag igen men robert skulle iaf köra mig till velanda.

Nu har iaf vintertiden kommit, mörkt när man vaknar jämt. Och som bekant med denna mörkhet, ja vad kommer då tror ni? Morgon-jävla-ångest! Jag trodde i mitt stilla sinne att jag skulle slippa detta nu. Har ju mått så bra trots dalarna i somras med hälsan. Men man kanske skulle börja ta de där små fina pillren igen, som läkaren tyckte att jag skulle börjja ta redan i somras, eftersom jag hade slutat (jag hade ju inge ångest på läääänge).

Nepp, nu ska jag dra upp byxorna, ta av mig läckande-bröst-natt-tshirten (är ett otyg det där) och försöka ta mig uppått och in till centralen.

1 kommentarer:

Anna sa...

Amningskupor är fina grejjer, har nog typ ett halvt paket kvar i något skåp. Dessutom finns här bröstvärmare, om tuttisarna skulle få för sig att börja ömma. Kramar från moster