lördag 12 september 2009

Hysteri

Nu, äntligen, står jag på benen igen! Jag känner mig pigg! Så nu kan jag ta tag i alla bestyr i hemmet och alla kompleteringar som jag måste göra eftersom jag missat en del i skolan. Men den gångna veckan har fasen inte varit lätt. Eftersom de hysteriska gravidsidorna dyker upp mer när man är sjuk tydligen - mer k-ä-n-s-l-o-s-a-m
Det är ju såhär att i och med graviditeten och dess hormoner så har helt hysteriska sidor dykt upp hos mig. Som tur är så kommer de fram när jag är ensam eller i Roberts närvaro.
Jag har ju hört historier om kvinnor som grinar hejdlöst åt tappade mackor i golvet osv. Jag är en av dom. Fast jag grinar inte bara hysteriskt utan jag skrattar också. Detta är ingen vanligt skratt utan ett hysteriskt jävla skratt som skrämmer folk! Katten vill inte ens va i närheten av mig när jag börjat.
Vill ni ha lite exempel på absurda grinföremål?
Jag satt och kollade lite på förlossningsakuten - rörande, kände att hysterin började så smått men bet ihop, vet ni vad som kommer då i reklampausen, jo, Ravellis eskapader -94 då han fångade bollen vid straffarna, och grinandet är igång - hejdlöst - ja det var ju såååå fint! (Eller kanske inte)

Häromdagen så grinade jag hejdlöst, gick och smågrina en hel dag (typ i förrgår) över att mina tuttar är så jävla stora. Dolly Parton here I come! Jag kanske borde vara glad för att det är så?! För snart får jag inte ens i dem i min D-kupe-bhar....nej, jag var så satans hysterisk eftersom att jag sen kommer få hängpattar!! Jag grinade och grinade och grinade. För att jag skulle lugna mig så ringde robert flera gånger från jobbet och påpekade att "Jag kommer älska dig lika mycket iaf, även om du har hängbröst, det blir ju så när man är gravd, jag älskar dig ändå!"
Jag kan inte låta bli att skratta åt detta just nu....för det är absurt.


Till andra småting...vi har fått vagnen hemlevererad och vi har redan fått en bebis i den:

1 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrattar lite hysteriskt när jag såg denna härliga bild!! kram sofia