fredag 4 september 2009

Lugn dag

Jag tror att mitt bebisrus har börjat infinna sig. Varning för bebissnack! Har fortfarande så svårt att tro att jag har en bebis...eller mja, ett foster, i min mage. Nu börjar andra runtom också inse det när jag varit på ultralljud. Hela min familj är jätteglada och det blir ju vi så glada över. De planerar och håller på.

Jag hade planer för dagen - dvs hårt studerande eftersom det är två seminarier nästa vecka. Men planerna raserades i ett litet migränanfall....men nu är jag pigg igen. Så det blir till att ta tag i böckerna nu. Imorgon är det tre som fyller år Linda och Kristian fyller 25 och sedan fyller Martina år. Måste bara ta reda på hennes Lund-adress - så Martina, jag skickar sms snar =)

Annars blir det en väldigt lugn kväll här. Krille är här så han och Robert är nere i källaren och fifflar med sina pistoler och känner sig säkert väldigt macho-macho när de står där med sina pickadoller...

0 kommentarer: