lördag 26 september 2009

Bebismys

Igår kväll satt jag och Robert barnvakt till Viktor och William. Gick jättebra, fick känna på lite bebisskrik men man kände sig lite nöjd när man klarade av det och fick Viktor till ro. William sov hela tiden.
Linda, Anders och CO hade iaf roligt ute på dansfesten verkade det som. Härligt!
Vi kom väl hem lite innan tre på natten så vi är lite trötta idag men vad gör det? Nu har vi betalat alla räkningar och jag ska ta tag i studierna! Resten av helgen kommer det vara böckerna som gäller. Igentligen har jag en diverse kalas att gå på men det går bara inte...jag måste plugga. Robert åker till Kennet idag.
Men imorgon fyller mamma år och jag och Erik har fixat en liten rolig present, ska bli roligt att ge!

Ne, böckerna var det!

1 kommentarer:

elin sa...

självklart får du kopiera :)