måndag 31 augusti 2009

Ja då sitter jag här, eller jag ligger snarare, högst upp på en våningsäng och filurar. Jag har ett eget rum med två våningssängar. Självklart väljer jag ju att sova överst - som när man var liten. Men det känns ändå rätt vemodigt. Ja, jag har valt det själv men ändå.

Första dagen i skolan gick galant. Trodde jag skulle vara urtrött men det var jag inte.

Kom på att jag glömt visa er en av brölopspresenterna som fått en hedersplats. Vi fick en tavla av Henke (kusin) som han gjort föreställande Isa. Den var och är så hiskeligt fin. Jag och robert ville ju sätta den på ett ställe där vi tillbringar mycket tid. Vardagsrummet är vi knappt aldrig i så vi fick välja mellan sovrummet och datorrummet. Så tavlan hänger numer ovanför skrivbordet. Känns finfin eftersom det även är Isas lilla tillhåll med lådor och leksaker.

0 kommentarer: