söndag 30 augusti 2009

Skola, film och sovstil

Imorgon bär det av till Halmstad igen. Känns väl sisådär. Känns skönt att gå tillbaka till skolrutinerna men det känns som att det kan komma att bli en tuff höst och vinter. Jag har ju sagt upp rummet eftersom det blir för dyrt med 3000/månad och så ska jag bara vara där 10 veckor under hela terminen. Känns som en dålig affär och därför blir det bättre ekonomiskt att bo på vandrarhem. Men sedan så är det 10 veckors praktik....och då hoppas jag att "magen" sköter sig!

Igår skulle vi igentligen på cruising och reasturang inne i stan. Men robert hade jobbångest inför morgondagen så därför stannade vi hemma istället för att kolla på film och käka kinamat. Det var inte så dumt det heller. Såg den ny wallander - tjuven, hyffsad och sedan en jättebra film: I skuggan av värmen. Gripande film och hormonstint som jag är så grina jag som fasen i slutet. Men bra va den.

Nu ska jag servera resterna av kinamaten från igår och så får ni bilder på Isas sovstil igårkväll!

1 kommentarer:

elin sa...

ser ut som att hon ska slå en kullerbytta :) med lite träning kanske det går hihi