söndag 9 augusti 2009

Hemma igen

Nu är vi hemma igen och det är så skönt. Jag längtade hem nästan med en gång. Men det är nog bara för att jag blev så himla trött på mig själv då mina mat- och toarutiner har vänts helt upp och ner nu. Det är inte alltid lätt att vara på tjocken. Det kan jag kommentera ytterligare. Bara för att man är gravid SKA man vara glad. Man ska vara lyckligast i hela världen. Det ska stråla om en. Jag är glad för att jag är gravid men det är inte så jävla enkelt alltid. Därför kan jag blir lite stött om folk frågar "Men, är du inte glad?".

Jag tänkte jag skulle sammanfatta veckan som varit med bröllop och malmöresa här framöver. Lägga in lite kort. Men jag vill få hem lite kort innan tror jag. Ska hämta lite skivor hos mor och far. Så ni får tålas lite till.

Angående det här med att kunna kommentera på bloggen. Vissa verkar inte kunna göra det. Jag vet inte vad det är för fel, någon annan som vet? Jag har mixtrat lite men vet inte om det hjälper.

Så, mer inlägg kommer framöver. Nu ska jag lägga mig ensam ikväll och njuta av att vara lite ensam. Robert är hos bror sin och spikar lite.

4 kommentarer:

emma sa...

jjj

elin sa...

nu testar jag igen.... nu ser jag ju ordverifieringen igen så det borde väl funka. hoppas att ni haft en skön semester :) hoppas vi kan ses snart. kram kram

elin sa...

AHA, nu så :)

Heja Jamal sa...

älskade emma vad jag saknar dig! puss heja