torsdag 13 augusti 2009

Idag är det nya tag

ja, för det är det. Skönt att klockan inte är så mycket. Jag vaknat alltid som piggats runt 6-tiden. Nyhetsmorgon står på och Robert ligger bredvid och susar. Isa ligger i täcket någonstans och grymtar så fort vi råkar nudda henne med fötterna. Har vi otur så får vi tänderna i oss. Hon vill absolut inte bli störd när hon sover.

Idag ska jag fortsätta knåpa ihop tackkortena. Ja det blir dyrt och det tar tid - robert tycker att det är så onödigt, folk kommer ju kasta dem sen ändå. Jo, förvissor gör de ju det, men tanken på att ha skickat kort, som åtminstone jag tycker är fina och lagt ner tid på - tanken är iaf att visa att jag, robert är det också, är tacksam för att så många kom och firade med oss. Sen om alla förstår det eller inte är ju en annan sak.

Sedan så är det ju massa lådor och skåp som jag måste gå igenom och slänga det som inte behövs och dessutom ska jag torka örter i ugnen.

0 kommentarer: