måndag 17 augusti 2009

Måndagsmys

Idag har det varit en riktig härlig dag. Åkte till Linda och Viktor på förmiddagen. Där blev det Viktormys och lunch. Framåt två hämtade vi William på dagis vilket resulterade i att både jag och william jagade robert nästan hela vägen hem. Sedan bestämde william att vi skulle ha smootie och knäckebröd.


Annars idag så är det tre år sedan jag och robert förlovade oss. Vi har alla dessa årsdagar varit i göteborg eftersom det var där vi bytte ringar men inte i år...känns lite konstigt. Istället har vi tillbringar kvällen framför datorn och då planerat för vårt nya kontorsrum och försökt slå anders och lindas rekord i bricks breaking på facebook...har väl inte gått så bra. Kan det bero på att robert har några öl i sig? Vad ska jag skylla på då? Gaser i magen?

2 kommentarer:

elin sa...

Grattis på årsdagen!!!

elin sa...

glömde ju haha, klart vi ses i veckan om jag får våldgästa er :) jag tänkte onsdag eller torsdag om det passar dig??