tisdag 25 augusti 2009

Trädgård Urk!

Haft uppehåll ett tag, men jag behöver ju lite semester. Robert tycker väl att jag just har för mycket semester eftersom jag i stort sett vägrar gå ut och grejja i trädgården. Jag grejar hellre i köket och läser en bok. Men, idag har jag iaf lovat robert att hjälpa honom att kratta efter att han har klippt häcken. Men jag kan ju inte påstå att jag vaknade på något gott humör när det första jag hör "Godmorgon, är älsklingen redo för lite krattning?" Han höll på att få en snyting.

Annars händer ju inte så mycket. På måndag bär det av till Halmstad. Vet inte om jag är glad eller inte för det. Känns nästan lite jobbigt. Men ändå roligt. Sen så är det ultraljud på torsdag nästa vecka och jag är så jäkla nojjig. Jag tror inte att det finns något i magen. Det syns ju typ inget. Jag kommer inte våga kolla på den där jäkla skärmen förens dom säger att det är en bebis där. Och om detc nu är en bebis så är det säkert något fel.

Men OM jag är gravid och OM allt ser bra ut då ska jag minsann köpa första bebisgrejen!

0 kommentarer: