måndag 1 mars 2010



Min hälsa går åt rätt håll - ÄNTLIGEN! Idag är jag inte alls lika yr av de där tabletterna och imorgon så kommer morsan och dessutom ska det vara fint väder resten av veckan så då finns många tillfällen att få komma ut i friska luften lite. Har knappt varit ute på två veckor förutom två färder till sjukhuset.

Idag är första dagen jag är själv hemma med Adam. Robert tyckte det var väldigt vemodigt att åka till jobbet imorse, det förstår jag. Han har ju praktiskt taget varit den som fått ta hand om Adam det senaste och helt plötsligt rycks han bort från det - jag skulle känna mig nere av det också.

Inatt har väl varit en bra natt om man tar en del med en portion humor som tex när Adam, när jag skulle byta blöja - han låg näck - både sket, kissade och spydde praktiskt taget nästan samtidigt. Man får skratta lite.

1 kommentarer:

Jullan sa...

Härligt att du mår bättre! Funkar det bra att inte amma?