lördag 27 mars 2010

Kaningos

Igår var vi, som skrivits tidigare, hos Elin, Fredrik och Liam. Det blev tacos i stora lass men också gooodis!! Fast det var mest jag och Elin och småpojkarna som satt i soffan och myste med allt gottit. De stora pojkarna vet jag inte riktigt vad de gjorde. Idag så har jag fått förmiddagen för mig själv. Pojkarna har legat och dragit sig ända till halv tolv så jag fick påbörja städningen i lugnan ro. Vid det försenade 11-fikat satt Adam och myste med sin kanin (som han fått av emil och erik) som ni kan se på bilderna.




2 kommentarer:

Jullan sa...

Mys mys mys, Alice har oxå en sån mjukdjur/snuttefilt fast ett lejon. *storfavorit*
Ja Alice var planerad, mer än planerad kan jag säga, vi kämpade i 2år innan vi blev gravida, gick igenom utredning och skulle precis få remiss för ivf.....så skönt att man slapp det! :S

Jullan sa...

Ja det är mer än frustrerande, det är det jobbigaste jag gått igenom nångång. Jag vet ju liksom inte hur det känns att bli gravid direkt och sen få barn, men visst tycker jag att det känns som att vi är otroligt tacksamma att få bli föräldrar, inget vi tagit förgivet. Det man gått igenom har ju färgat en otroligt mycket t e x så har jag väldigt svårt för när folk som har väldigt lätt att bli gravida säger att äntligen hit och dit...Vaddå äntligen? Var det jobbigt att vänta en månad eller? Vi väntade 24 månader eller 2 år och 9 månader.
ja ibland får jag verkligen bita mig i tungan för folk som blir gravida direkt är ju väldigt snabba på att tala om det, har man försökt i 2 år så är det ingen som går och talar om det hit och dit det gör mig förbannad, för det är som om man är mer duktig för att det tar sig direkt när det enda det handlar om är tur och kommer nån och börjar tjöta om att man måste vara avslappnad då ser jag rött.....ja det för med sig väldigt mycket konsekvenser som man inte är medveten om om man inte själv gått igenom det.