fredag 12 mars 2010

Morgonmys med kaskadspay

Adam har sovit bra inatt. Första omgången sov han i hela 5 timmar - duktigt, duktigt. Har kunnat hålla 4 timmar mellan måltiderna över lag nu så nu får vi se om han kan gå upp i vikt lite mer normalt istället =)

Imorse efter 7-maten så tänkte jag att vi skulle unna oss lite hud-mot-hud-mys. Eftersom jag inte ammar får vi ju inte det "naturligt". Så tänkt och gjort - men det hela började med en stor kaskadspya över hela mig. Nice. Sen tänkte jag att vi lägger oss på sidan istället ifall det fanns mer att spy upp. Men efter stor mjölktillströmning för några veckor sen så är ju inte ens behag i samma form nu när de är tomma...taxöron var det här...vilket nästan kvävde adam - så jag gav upp den mysstunden och så gick vi upp istället. Han somnade gott i bärselen ändå....

Ikväll bär det iaf av till Trollhättan och Velanda. Roligt att åka bort lite för då kan man ju passa på att klä upp Adam lite!

0 kommentarer: