söndag 21 mars 2010

Förkärlek för ljud

Ja då var det åter söndag och jag undrar vart helgen tog vägen? När man har bebis så känns det som att tiden går jättesakta fast ändå inte. Helt plötsligt har en hel vecka gått och man undrar vart den tog vägen?!
Idag har vi tagit tag i städningen. Det var ett tag sedan kan jag säga. Det har liksom inte legat toppat på prioriteringslistan. Fast sen har vi iof idag varit bortskämda med både middag och fika hos grannen, läs svärmor. Åter till städningen - det kanske ändå är ngt som vi borde göra oftare för så fort Robert satte på damsugaren så somnade Adam med en gång - när Robert tog en paus ja då vaknade han igen och somnade åter när pausen var slut....ska man börja ha på damsugaren för att ungen ska sova tro? Han lär ju få tinnitus!

Diskuterade lite ekonomi här förut idag. Jag påpekade att Adam behöver nya pyjamasar utan fötter och jag nya bh:ar - har ingen lust att gå i amningsbh när jag inte ens ammar - så lättåtkomliga behöver de faktiskt inte vara ;) IAF - så sa robert att ja då får han kolla sedan hur mycket det går på innan jag skickar iväg beställningen (eftersom jag raderade halva hans willabsbeställning förut idag). MEN så ser karln att om man handlar för 1000 kr så får man 250 kr i rabatt HALLELULJA det var ju bra sa han....det var ju MYCKET rabatt!!!! Ingen annan än jag blev gladare =)

0 kommentarer: