måndag 29 mars 2010

Diet var det här

Ja, idag och två veckor framåt ska jag gå på en "kickstart" diet och dricka modifast. Såklart så kommer jag mumsa gott på påsk och 1-meterskalaset på fredag men däröver ska jag hålla mig till pulver. Motion i lätt variant blir det med i början och sedan kommer jag öka farten lite med träning och sedan hälsosam varierande kost! Jag tror fortfarande att en varierande kost med lite av varje är det bästa samt motion men ibland, iaf jag, behöver man en kickstart bara för att se att det händer något och komma igång......vi får väl se om det går åt skogen eller inte.

Veckan kommer annars vara fylld med aktiviteter. imorgon ska jag åka buss med Adam för första gången för vi ska till BVC och sedan träffa Elin på stan - vi får väl se om det fuskas med dieten då ;) På fredag bär det av mot trollhättan och Adam ska får träffa min tjocka släkt på mammas sida för då ska vi på 1-meterskalas. Sedan sover vi kvar i Velanda och på Lördagen kommer Robert och Ing-marie på påskbord! Gött att komma ut lite men jag lär vara trött!

0 kommentarer: