lördag 20 mars 2010

Ryggvärk och magknip

Lördag eftermiddag och muffinsen står i ugnen, Adam sover och Robert är hos Ing-marie på kalas. Eftersom de andra barnen var lite förkylda så stannar jag hemma med Adam - vill helst slippa förkylning på Adam och enligt BVCsköterskan så skulle vi försöka undvika stora folksamlingar och andra som var förkylda pga RS-viruset som hägrar nu.

Annars idag har vi tagit det väldigt lugnt. Jag hade en sån där ryggvärks-attack igår. Nu när jag kan ta starkare värktabletter så visade det sig att inte ens den starkaste tabletten hjälpte så det slutade att jag fick ta en muskelavslappnande som även råkar vara lugnande till slut. Den knockade mig helt fast jag låg ändå och yrade om döden. För det gjorde så jävla ont. Det är faen i mig värre än att föda barn för det känns bokstavligen som att ryggen ska gå av. Det konstiga är väl att jag får detta i några timmar och sedan går det över. Visst jag känner en stelhet och molvärk i ryggen fortfarande men det är ingenting mot vad det var inatt. Robert fick även ta hand om en magknips-Adam så han hade det tufft inatt.

Ikväll ska jag kolla på körslaget för LIDKÖPING är ju faktiskt med!

0 kommentarer: