torsdag 18 mars 2010

Bra och Dåligt...

...kortfattat

BRA
Dagen igår med Elin och Liam -allt gick i mamma/bebis-takt.
Adam har varit lite lugnare.
Att jag igår eftermiddag fick lite sömn utan en kotte i huset.
Jag har skrivit in mig på körskolan och börjat läsa teori.
Planerna inför Roberts födelsedag börjar ta sin form.

DÅLIGT
Mensjävlahelvetet (ja avslagen varade iaf i bara 3 veckor så där hade jag tur) har redan startat och jag går bara och spänner mig eftersom denna lilla trevliga episod brukar vanligtvis, förut, betyda PMS så att taket ibland skulle kunna lossa från huset och en sjuhelvetes migrän....har inte känt av något än. Men en snabbt telefonsamtal till barnmorskan fick det bli för här ska det inte bli fler barn än på ett bra tag...kanske om 10 år...det låter lagom.

0 kommentarer: