måndag 29 mars 2010

Iphonens intåg...

...eller ska man säga intrång...jag tycker den är något överskattad men den är ju bra. Finns många bra program till som tex stegräknare med gps-funktion och det är ju betydligt lättare att sitta med Adam och en liten manick och surfa istället för datorn. Egentligen är det Roberts nya mobil - men jag har hela tiden sagt att om ngn i hushållet ska få en iphone så lär det ju vara jag eftersom jag faktiskt använder min mobil.
Robert vet knappt hur man ringer på en snart så som den bara ligger. Men, eftersom min bindningstid inte är slut än och att vi behövde ngt som vi kunde få mobilt internet genom så fick det bli Robert som stod för mobilen. Det roliga var - han kunde inte ens starta telefonen eller installera den till datorn. Så då fick tekniknörden - moi hjälpa till. Så, vi kan ju säga att iphonen är min men numret står på robert =) Han har iaf lovat att när det blir min tur att skaffa ny mobil så får jag välja vad jag vill.......

0 kommentarer: