tisdag 20 januari 2009

Ut ur garderoben

Härmed erkänner jag att jag är en äkta nörd.
Tv serier som jag följer:




Glamour Våra bästa år Hem till gården

Och ja, jag handarbetar också, just nu virkar jag mormorsrutor som ska bli en filt.


Kollar ni extra noga på bilden så ser ni min höger fot med en hemmastickad raggsocka!
Dessa saker försöker jag gömma eller maskera. Gömmer mina handarbeten under lager av saker i stora lådor och kollar på repriser av serier på datorn med låst dörr. Men idag, så kan jag säga att jag gjorde så. Nu, när jag kommit till halmstad och så får jag ju faktist stå för vad jag gillar och inte gömma mig - därmed denna publicering.
Så nu vet ni - Emma - är och förblir ne nörd - och jag är stolt.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Inte ett dugg nördigt, bara coolt! Hur många av dagens unga kan sticka?