måndag 19 januari 2009

19 januari inlägg 1


Första dagen i skolan avklarad och jag är trött! Men, det verkar som att den här utbildningen blir väldigt rolig, men tuff. Vi har över ett tiotal engelska vetenskapliga artiklar att läsa igenom redan. Vi kommer jobba i grupper så det underlättar ju lite i alla fall.
Träffade en tjej som ocskå precis flyttat hit och vi bestämde att vi skulle ut och gå ngn dag i veckan. Sedan har jag bestämt med de andra tjejerna att vi ska ut på lördag. Trevligt. Måste ju se vad halmstad har att erbjuda vad gäller "uteliv".
Jag vet inte varför men jag trodde bergis att robert skulle få sin lön imorgon. Jag får ju alltid min så sent. Men, det är ju den 25e och inte den 20e. Förstår inte vad jag tänkte med.....MEN jag hoppades väl på det bara för att jag ville köpa gymkort imorgon men det gick ju i stöpet. Blir i nästa vecka då.
Ne, nu ska jag borsta tänderna och sedan ska jag se på tv 4 anytime, kanske ngn vetenskaplig artikel läses igenom....om energi finns.....

0 kommentarer: