lördag 24 januari 2009

Lördag

Nyvaknad, nytränad, nyäten....
Halmstads uteliv på en fredag kan man summera så här: heldött! Iof på harrys va det folk men inget dansgolv och de flesta bestod av äldre människor och många såg ut som stammisar. Idag, blir det andra testet. Får se om jag kan komma med något bättre betyg till halmstad uteliv då.
Vi avslutade iaf kvällen på donken.

Träningen då, jo, det märks att det är nytt år och många som vill komma igång. Iof var jag först in, men det kom en hel drös efteråt.

Och, förresten, varför har inte systemet på eurostop tequila?!?!?! By the way.....jag tycker att systemet borde ha studentpriser! (Men, då kanske vi får för alkoliserade studenter här i landet så det kanske inte är ngn bra idé ändå, hälsomässigt sett.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min tös!

Har för förata gången i mitt liv varit inne på en blogg. Erik hjälpte mig. Vad duktig du är som tränar. Läste ditt tidigare inlägg om gym och du är faktiskt inte alls en typisk gymbesökare. Jag tänkte ungefär som du när jag skulle börja träna. Det som jag snabbt konstaterade var att den typiska gymbesökaren är en medelåldrs korpulent kvinna med hängbröst och rynkig som ett russin så skulle du få blickar så är det av avunsjuka. Så sträck på dig och tänk att du tål att tittas på för det gör du.
Kramar mamma

Anonym sa...

vilken härlig mamma du har :)