söndag 4 januari 2009

Dagen i bilder



Dagen började med en som inte alls ville vara med på bild...haha sa jag och knäppte av ändå vilket resulterade i en inte allt för skön bild....jag menar...han kan se snyggare ut....Därför måste jag bara lägga in den bilden som gjorde att jag föll pladask för Robert - ja på det stadiet då vi bara pratade på internet:


Under dagen har jag mest gått här hemma och skrotat. Städat, skällt på Isa som behagat att ha ner några blomkrukor, tvättat. Nu mer så måste jag tvätta i garaget och torka här uppe framför kamin eftersom vi håller på att renovera i tvättstugan.



Isa satt och hade koll på mig hela tiden när jag hängde upp tvätt. Jag trodde hon skulle vara på tvättställningen men den har inte intresserat henne än då länge. En annan sak som intresserat henne är den stackars tomten som på bilden ligger ner under granen. Den får för allt i världen inte så upp enligt Isa. Helst av allt drar hon med sig tomten i skägget under vardagsrumsbordet för att där sitta och slicka på honom. Jag vet inte om tomten hyser lika starka känslog för Isa som hon gör för honom?!

Sedan lade hon sig iaf framför kaminen och gottade sig =)

Nu ska jag ut på en promenad med sweet music i mina öron. Termobrallorna på vill säga!

0 kommentarer: