lördag 3 januari 2009

Lugn helg


Igår kväll var det mys här hemma. Det var längesen jag och Robert hade en riktig härlig myskväll. Har varit så mycket annat den senaste tiden. Jag lagade lite god mat och det blev kalvschnitzel med skogssvampssås och potatis med en god sallad till och så klings glass till efterätt.

Sedan var det filmdax. Gladiator var det som togs fram. Jag trodde jag hade sett den, men tydligen inte. Vad det var bra!!! Jag satt och grina som en liten unge när filmen var slut. Jag brukar inte vara sådär jättegråtmild till filmer men igår gick det inte att sluta. Robert satt bara och flina i soffan. Sen sade han att den här filmen måste jag tyckt vara bra iaf, jag är lätt kritisk annars.
Idag har dagen varit lite väl lugn. Robert väckte mig vid 8.30 ung. och hade frukosten färdig. Men jag var så himla trött så jag gick och lade mig igen och vaknade inte förens vid halv tolv. USCH....jag gillar inte alls att sova så länge. Kändes som hela dagen var förstörd. Är fortfarande jättetrött.
Nu sitter jag här och lyssnar igenom några nya album jag fixat.
* Kate Perry
* Lady Gaga
*Glasvegas
* Britney spears
Ska bli intressant om de håller måttet för min simpla....hrm....smak.

0 kommentarer: