söndag 18 januari 2009

18 januari inlägg 1

Jag är så j*vla trött. Näsan bara rinner och rinner och tiden går enooormt sakta. Nog med tycka-synd-om-mig. PUNKT.

Idag vaknade jag tidigt och utvilad. Jätteskönt. Beslutade mig för att cykla till närmaste öppna apotek för att utrusta mig med vapen mot min förkylning. Sedan när jag ändå var ute och cyklade tänkte jag att jag kan ju ta en extrasväng så blir det lite mer "motion". Till havet bar det av och nog var det motion alltid för jag hade motvind hela vägen.

Jag känner mig faktiskt inte så nervör inför introduktionen imorgon. Men, den lär väl komma imorgon antar jag!

Har även bytt design-mall till bloggen typ hundra gånger idag. Märkte att det inte gick att kommentera mina inlägg - men nu tror jag det ska vara fixat. Bara det att jag ändå inte är helnöjd med vissa saker. Men, what the hell, nu har jag den här.

Mot böckerna nu, jag ska plugga in nervsystemet.

0 kommentarer: