tisdag 27 januari 2009

mys i halmstad

Nu har jag varit trött i ett par dagar så någon vidare uppdatering har det inte varit. Igår var det måndagsmys med pizza. Är man student så får man hemkört gratis. Perffa tyckte vi! Idag har det varit tisdagsmys med fika på Morfars och bio. Ja, som ni märker så har vi det bra här.

Filmen vi såg var "Allt flyter". Jag är väll inte den där som kollar på komedier. Den här filmen är väl inget som förbättrar mitt tycke generellt för den genren. Morfars, där vi fikade, var däremot något jag kan rekomendera. Kaffet var underbart! De hade lite sådär retrostil, massa olika soffor och det hade inrett så att det blev riktigt hemtrevligt! Ett måste om man är i Halmstad!

Förövrigt gör mina äggstocka sitt en-gång-i-månaden uppror så just nu är det moffa godis och knapra piller som gäller.

0 kommentarer: