torsdag 8 januari 2009

Lycka vs magsjuka

JAG KOM IN I HALMSTAD, vilken lycka. Fick svar från studera igår när jag var på jobbet. Så, nu flyttar jag till helgen!
Men...livet måste ju gå emot mig lite. Avdelningen jag jobbar på har magsjuka och det leder till intagningsstopp och att patienterna som är på avdelningen inte får gå hem förens karantäntiden är ute. Jag åkte såklart på magsjukan inatt. Usch, fy och Blä säger jag bara. Mår bättre nu så jag hoppas verkligen jag kan flytta nu på lördag och att robert inte blir sjuk.

Pratade med chefen på NÄL idag också. Jag ska dit redan på tisdag. Skriva på lite papper men också få vara med i en operationssal under en hel dag. Ska bli jätteroligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

grattis grattis. vad skönt för dig

Anonym sa...

Stort grattis! Och krya på dig!