fredag 13 mars 2009

Vin, kaffe och shopping + en god väns sällskap

Igår hade jag en riktigt härlig kväll mer Honey. Vi hade tidigare under dagen haft seminarie som dessutom var en av två examinationer. Detta var ju tvunget att firas med vin. En flaska chianti satt fint. Dessutom åt vi het räkrätt och moffade godis. Efter att rullat hem somnade jag som en liten gris och sov läääänge idag. Väl uppe träffade jag Honey i stan för att shoppa loss och dricka kaffe!!!!


Dagens inköp: En klänning från indiska och ett halsband från HM. Dessutom gjorde jag en skokap (och ja, jag vet att du inte kommer digga detta robert, men du köper pistoler och jag köper skor, okej?) köppte skorna på bilden för 150kr men de har kostat 500......Det kallar jag ett kap!



1 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar jag också hade ett så bra argument för att rättfärdiga mina skoinköp... :)
Kramar från Viola