söndag 8 mars 2009

Pang pang lucky luke

Sitter här med katten under tröjan (hon sover) medans jag försöker plugga. Lyssnar på crash test dummies. Fick den skivan av krille igår - görsnällt ju!

Var tillsammans med robert och krille igår, vi åkte till gbg för att kolla på "pickadoller". Gissa om jag retar dom för deras skytte. För det är nämligen såhär att de köper hölster också och jag kan inte slute tänka på Lucky Luke. Jag försöker fråga dem lite diskret ibland om de inte sitter och nynnar på den låten "pang, pang, lucky luke". Om de inte gör det gör jag det åt dem =) , sen frågar jag dem om de inte ska köpa cowboyhattar och boots med sporrar på så att de i sommar kan gå här på fälten med sina pickadoller med ett strå i mungipan. Ja, de tycker jag är skittöntig, men det bjuder jag på.

0 kommentarer: