söndag 29 mars 2009

Satans gin.

Faen vad pinsamt öppen en kan va när man är full då. Och igår så blev jag, för tredje gången i mitt liv riktigt jävla snorfull vilket resulterade i alldeles förtidig hemgång. Pinsamt. Jag brukar alltid annars vara den som har kontroll och inte dricker mig för full. Men, å andra sidan är jag inte så jäkla bakis. Vatten is the shit när man kommer hem....

Snart så åker robert hem och helst vill jag inte släppa iväg honom. Jag hade aldrig kunnat koppla av så som jag gjort den här helgen om inte han var här. Men, han kommer ju hit nästa gång vi ska träffas igen, över påsk och då stannar han lite längre. Gött.

Idag lär iaf bli en lugn dag, följa robert till stationen och sedan är det min tur att städa lägenheten. Lite mindre kul.....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tips från coachen, McD eller pastavagnen på vägen hem, funkar alltid....

. sa...

yes it is.....det var McD som gällde igår för pastavagnen hade inte öppnat än...