måndag 9 mars 2009

BIlder från 5-dagarsvisiten hemma

Tog lite bilder i veckan och nu i helgen.



Eftersom vi inte hade ngn mat hemma första dagen fick robert utfodra mig med donken-mat innan vi åkte och handlade. Annars hade jag garanterat svimmat av näringsbrist i affären (som om mcdonalds mat ger bra näring)


Fröken Isa


Jah!!! Lätt att plugga med en katt på ryggen, som vägrar gå ned för hon har prongt bestämt sig för att sova på MIN nacke.



Varmt och gott va det ändå.


Och har man tur så får man sig en puss!

Igår kväll fick robert en impuls att göra pizza - så här har vi pizzabagarn. Pizzan blev jättegod. Med tonfisk och cayenepeppar på. Gott!

Moi och pizzabagarn.
Nu kl. 8 bär det av till Halmstad igen. Så nu börjar nedräkningen av 2 veckor tills jag kommer hem nästa gång. Jag längtar redan.




1 kommentarer:

Anonym sa...

tatueringen ser awesome ut!