torsdag 5 mars 2009

Dålig uppdatering

....förvisso, men biland har jag andra saker i livet att göra än att sitta här (märk min ironi). Men, nu är det faktiskt så att jag har haft min kära moder på besök i halmstad. Vi åt, vi pratade, vi promenerade, vi fikade och pratade så som mödrar och döttrar borde göra (enligt mig). Mysigt var det. Eftersom jag hade föreläsningar inställda så åkte jag hem samtidigt som mamma, alltså i förrgår. Gissa om det är gott att komma hem tidigare och få vara hemma i helga 5 dagar i sträck!!! Men samma visa var det när jag kom hem, ingen mat så långt ögat nådde - så den första dagen hemma, medans robert va på jobbet, fick jag leva på svärmors bröd och kaffe utan mjölk!

Nu är det studerande för hela tjockablängen som gäller.
Tilläger en liten serieruta också gjord av Nina Hemmingson (min idol):


1 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som om ni haft det härligt. Halmstad är en underbar stad! "Faster" A