måndag 30 mars 2009

Naken, nej tack!

Jag undrar hur vissa killar tänker ibland. I alla fall de som är i förhållanden. Det är en viss kille jag pratat med till och från som visade sig bo här i Halmstad. Han verkade, eller han är väl, schyst och rolig att snacka med. När man kommer till en ny stad såhär är det ju roligt att prata med ngn som bor i samma. Så tänker jag iaf. Men, jag har misstänkt att han vill mer än så. Vi har bara pratat på nätet. Men sedan när han föreslåg att vi ska slå på webcamen bägge två - så går jag ju på det. Så gör jag ju med fler kompisar. Men....han kan tänka sig visa hela sig. Vadå, menar han att jag ska få se hela hans siluhett eller menar han naken?!?! Jag var ju tvungen att fråga vad han igentligen menar. Han kom tillslut på att jag nog inte var lika nyfiken som honom. Och jag sa, att det stämmer och att jag har min kille som jag kan göra sånt med i så fall, om inte annat så skulle jag bli väldigt ledsen om han, alltså robert, gjorde så med en tjej....Saken är den att vad jag vet så har den här killen tjej.

Detta får mig att fundera lite. Har de ett så öppet förhållande att det är okej att de sitter på nätet och försöker då sig lite websex? Ja, isf är det ju okej. Men, jag tror inte att det är så. Då undrar jag ju, varför är han då ihop med den här tjejen om han måste sitta och försöka få sånt via nätet? Vad fattas i deras förhållande? Ja, jag blir inte riktigt klok på detta. Förvissor kan jag förstå att folk är nyfikna överlag men man behöver ju inte gå till handling för det.

0 kommentarer: