onsdag 11 mars 2009

Bilder

I måndags fyllde Hanin 25 år och det måste ju firas! Trötta efter jobb och skola intogs en delikat tårtbit och kaffe.


Jag och Heja tog oss en promenad idag. Fasen vad sleten jag ser ut på bilderna - och andra sidan är jag ju det!








Jag känner att jag gjorde helt rätt i att vara hemma från skolan idag. Har kunnat plugga i lugn och ro - har ändå en hel del kvar att göra ikväll - kunnat gå ut i det fina vårvädret, druckit gott kaffe och ja, tagit hand om mig själv.
Jag och Heja tog en promenad råkade stanna till på mcdonalds då vi kom på att vi inte ätit så mycker under dagen och sedan var iaf jag tvungen att ha kaffe så därför tog vi take away kaffe på espressohous. Gissa om det var gott. När jag kom hem sov jag som en gris i två timmar.










0 kommentarer: