söndag 1 mars 2009

Humor?

Godermorgon
Sitter här under täcker och försöker komma igång så smått med treo och lite bloggskrivande. Kvällen igår var jättetrevlig. Mycket vin, godis och prat och analyser - me like. När jag sitter och tänker på de vänner jag har fått här, som även var med igår kväll, blir jag så glad. De är så goa! Igår träffade jag även en ny bekantskap - Danne. En störtskön människa. Är sådär sarkastisk på ett roligt sätt. Dessutom delar han och honey min humor och det är så roligt att inte behöva lägga band på sig själv ifall andra skulle vara med som skulle kunna ta åt sig....vet inte om ní fattar. Om jag säger så här. Många har väl inte sett/hört när min grövsta (eller vad man ska säga) humor kommer fram, bara för att jag vet att en del tar illa vid sig. Men med Honey och Danne är det bara att köra på. Nog om det.

Jo, när jag jobbade sist på kåren så fick jag o honey ett smakprov på en ny-påhittad raggningsreplik:
(personen som vill ragga går mot tjejjen med ett sugrör i handen och samtidigt som personen ger det till den han/hon vill ragga upp:) - Är du sugen?

Bara för att jag hörde detta så kom jag på en sak som man kan säga i baren. Det finns ju en drink som heter orgasm. Ofta så kan ju en del vilja att bartendern blandar något gott. Har man fått den beställningen går man och blandar till en "orgasm". Sedan så förhoppningsvis frågar kunden:
- Vad fick jag för ngt gott?
- En orgasm

Mohahahaha

1 kommentarer:

Anonym sa...

Sex on the beach funkar oxå....hehehe. Den gick varm när en annan var mycket ute i svängen..;)