söndag 15 mars 2009

Tingeling, Tingeling

Jag kanske skulle förtydliggöra varför jag kände mig fjortis - eftersom en del undrade vad som var fjortis med inlägget innan. Jo - ta bilder på sig själv, pussmunnar och puttinutta sig - då känner jag mig lite töntig iaf när man gör det "här". Men, det är roligt att vara töntig =oP

Nog om det.

Till gårdagskvällen. Vi hade det jättemysig. Danne kom med paket till oss alla, som en riktig gentleman, paket med små hjärtan på och vi fick varsin pezfigur med godis. Haha -säger jag. Fel låt vann, tycker jag, Tyckte att Tingeling-låten var bäst av alla speciellt den tillhörande dansen och scenkläderna!

Istället för att festa vidare igårkväll så bestämde vi att vi allihopa skulle träffas och äta frukost på espressohous idag istället...så att vi sedan kan plugga. Återkommer väl under dagen!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Gud, vad trevligt att någon mer än jag tyckte bäst om Tingeling...jag menar kan vi skicka Perelli som ser ut som en transa och Ola salo som är en, varför inte feta män i silveroverall och en gubbe i björndräkt....Mer humor i festivalen