tisdag 24 februari 2009

Tuppiluri

Har nyss lyckats ta mig upp efter en middagslur. Har inte fått gjort riktigt så mycket som jag hade tänkt, men jag har ju kvällen på mig. Tur att Honey sa Nej till en fikapaus för då skulle jag ju absolut inte hinna. Men, jag är så latte och kakasugen så jag spricker! Det hjälper ju inte att man har pms på intågande som skjutsar på sötsugen ännu mer.

Min lunch är jag nöjd över idag. Blev en god sallad med ungsstekt kyckling med batbecuesås, "förstorad" couscous och så massa sallad o fetaost. Såklart toppar jag med ekologisk extra virgin olivolja!




Hittade en bild på kameran där man verkligen ser hur Isa försöker göra sina närmanden på Robert. Synd att jag inte fick med hennes putande rumpa bättre. Nu har robert iaf försökt boka steriliseringstid men det var fullt så han blir tvungen att vänta med att ringa tills nästa vecka. Synd.

0 kommentarer: