torsdag 26 februari 2009

Å skalman han va tlööööttt, tlöööööttt (minns ni bamsesången)

Trött som sjutton. Jobbade på kåren igår kväll och kom inte hem förens vid 3 inatt. Stod en hel del i baren igår - den "stora" spritbaren. Gick riktigt bra igår faktiskt. Det som var mindre roligt var att stå i garderoben - de har ett roteringssystem. Men som tur är så vill inte så många stå i stora spritbaren så då får man ju stå där rätt mycket ändå.

Dagens planer är att gå till stan och inhandla träningshadkar och lite GI mat. Jag har ett mål inför en väldigt speciell händelse som kommer ske i slutet av sommaren - jag ska forma om kroppen lite - chockande - antagligen inte. Men nu ska jag lägga in en högre växel på gymmet och försöka konditionsträna så mycket som mitt knä tillåter. Så, det blir alltså gymet idag också. Imellan detta ska jag plugga.

Är jättemycket i skolan nu men ska försöka få gjort det mesta i helgen för på måndag kommer mamma!!!! Ska bli jätteroligt. Så då vill jag ju inte ha för mycket annat att göra.

Ne, treo here i come.....bota skallebanket tack!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde du inte nyheterna i morse. GI & Atkins funkar inte. Vanlig balanserad kost är det bästa. Sånt gillar jag (undrar om bullar & kakor ingår i balanserad kost)
Anna