fredag 27 februari 2009

Morgonstund har guld i mun

Trött - ovanligt - nej. Har nog vänt på dygnet lite men jag kom upp runt 8 iaf. Igår kväll satt jag och letade upp alla serierutor jag kunde hitta som Nina Hemmingsson gjort. Hon är så jäkla klockren. Är ironisk vad gäller ångest. Det gillar jag. Hittade en liten ruta som utspelade sig läkare-patient:



Idag ska jag ta tag i studierna. Lyckades inte så bra med det igår. Sedan så är det systemet som gäller. Här ska vin inköpas för imorgon är det vinkväll hos Honey! Sedan har jag lovat Hanin att köpa batterier till hennes våg så att vi kan väga in oss på lördag morgon - för här ska hända grejer på den fronten. Nu ska vi pusha varandra - skälla på varandra - uppmuntra varandra för nu ska vi fixa träningen en gång för alla!
By the way - har en jävulsk träningsvärk i ryggen idag och det är sköööööööönt!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Ja verkligen klockren....*me like skarpt*