torsdag 12 februari 2009

Sjukt va det här

Igår blev jag sjuk slog bara till jättesnabbt. Antaglligen så har jag kört på i 110 och inte tänkt på hur kroppen mår, som vanligt med andra ord. Kände mig deppig. Inge roligt att vara sjuk utan familjen i Halmstad. Iof har min extrafamilj där....men, det är inte riktigt samma sak ändå! Min kära mamma märkte detta och ville inte heller att jag skulle ligga sjuk där så hon fixa hem mig mitt i natten, betalade biljetterna. Vad skulle jag göra utan henne?!?! Så nu är jag hemma och kan varva ner. Har bara legat under täcket med Isa hela dagen idag. Robert tog ut mig förut så att jag fick lite frisk luft och det kändes skönt. Blev lite piggare i alla fall. Jag hoppas jag blir piggare snabbt för i så fall ska jag och Robert till Linda på lördag och mysa, kolla på melodifestivalen!

0 kommentarer: