tisdag 3 februari 2009

Snoppa av dem!

Igentligen borde jag sova nu, men, jag är så jävla förbannad så jag kan inte. Jag undrar vad det finns för människor i vårat samhälle igentligen som inte kan acceptera ett simpelt Nej! Det jag pratar om är killar som inte kan ta ett Nej, killar som bara tänker knulla utan att ens fundera på om tjejen vill. Vad är det för människa igentligen? Och bara för att tjejen säger nej i ett sånt läge så är hon taskig....Hur kan man ens sätta sig över en annan människa på det sättet? Och varför bli vi tjejer så underlägsna i sådana här situationer?

Ja, jag blir så jävla förbannad. Hade jag haft en ilsken hund hade jag skickat ut den för att bita snoppen av varenda jävel som inte accepterar tjejers existens. För det är fan det som det handlar om. Dessa killa sätter sig över tjejer och hela deras existens bara för att få lite knull....fyfan!

1 kommentarer:

Anonym sa...

precis vad jag har tänkt!! hatar killar som tycker dom är guds gåva till kvinnor och går och tafsar på andras tjejer!! dom ska passa sig riktigt noga..