tisdag 16 september 2008

Tonfiskfjäsk

Jag fjäskade lite för Ada förut samtidigt som jag hade Isa i knät. Det slutade med att bägga katterna åt tonfisk bredvid varandra utan bråk. Kändes bra. Nu ligger de faktiskt till och med i vår säng samtidigt =). Så deras umgänge artar sig.

Har varit full rusch idag. Var ju som sagt i stan. Där träffade jag Linda och William så jag bjöd hem dem om de hade tid. Sen åkte jag hem och började baka bullar samtidigt som jag städade upp och diskade. Sedan kom Linda, William och Anders på bullkalas =) Trevligt. Kokade ihop lite mat också....men fisk hiskelit ont i magen nu. Hoppas inte de andra får det bara....
Isa har skrämt våra gäster idag. Hon ser väl lite speciell ut. Hon är ju så social också så hon hoppar ju gärna upp i allas knä och det var kanske inte uppskattat hos alla. Men sedan hittade hon Roberts knä som hon gottade ner sig i.

Nu snart ska vi kolla på Idol här och den nya serien på fyran som början vid 21.
Godnatt på er allesammans.

0 kommentarer: