måndag 15 september 2008

Nakenfisen




Jag har fått en liten nakenfis...JA det är sant. Jag fick igår hem en lite spynxkatt igår. Hon heter i stamtavlan Grace Kelly men vi döper henne till Isa. Hon är 4 månader och en riktig liten gullegris!


Vi åkte för att kolla på Isa på ett ställe som heter Hålande hos ett par som hade jättefina hundar och katte hemma hos sig. Jag blev förälsklad i Isa direkt....så hon fick följa med hem. Nu har det gått ett dygn och hon verkar trivas bra hos oss. Ada är väl inte direkt helnöjd. Hon har inte attackerat Isa men hon fräser rätt bra åt henne, fast hon fräser åt mig med nu. Men, det har bara gått ett dygn så jag hoppas att Ada accepterar Isa snart. Dom kan iaf ligga i varsin soffa och sova utan att Ada fräser.


Här kommer lite bilder. Mer uppdatering kommer väl sedan =)


0 kommentarer: