torsdag 18 september 2008

Städning

Städning har stått på schemat idag. Var tvungen att röjja på kontoret så att Isa även kan vara där om hon vill. Det sin lilla tid. Har ju sorterat alla papper och slängt massor efter skolan. Så nu är det ordning och reda här i hyllorna och det viktigaste skolpapprerna arkiverade.

Det har varit liv på kattfronten idag. Men nu är det Isa som inte haft det så lätt. Ada har helt vänt och är nu nyfiken på Isa. Hon har väl förstått att Isa inte kommer försvinna. Så hon har jagat Isa runt huset. Ibland slått till henne men hon har nog varit mer lekfull eftersom hon vill bli jagad av mig tillbaka....ja det är så vi brukar leka jag och Ada....vi jagar varandra. Så nu är det Isa som fräser och morrar. Jag märker att Ada kan slappna av lite nu eftersom hon springer runt mer som hon brukar.

Annars händer inte så mycket. Martina skulle kommit hit idag igentligen men hon var tvungen att jobba istället. Men imorgon kommer väl Emil och Sofia iaf. Jag är, och kommer att vara hemma nu i öveer en vecka. Börjar jobba på tisdag nästa vecka. Så det är ju tur att jag har katterna annars skulle jag bli tokig av tristress.

Nu ska jag väl fixa lite lunch och kolla på days of our lives....det ni =)

0 kommentarer: